E Gas and Electricity Limited - Solihull

Dirección: T3, Trinity Pk, Birmingham B37 7ES.
Teléfono: 03331039575.
Página web: e.org.
Especialidades: Energy supplier, Oficinas de empresa.
Otros datos de interés: Acceso para sillas de ruedas, Aparcamiento adaptado para sillas de ruedas.
Opiniones: Esta empresa tiene 892 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 4.4/5.

Ubicación de E Gas and Electricity Limited

Horario de E Gas and Electricity Limited

  • Lunes: 8:00–19:00
  • Martes: 8:00–19:00
  • Miércoles: 8:00–19:00
  • Jueves: 8:00–19:00
  • Viernes: 8:00–19:00
  • Sábado: 9:00–17:00
  • Domingo: Cerrado

E Gas and Electricity Limited es una empresa especializada en el suministro de energía. Su dirección principal se encuentra en T3, Trinity Pk, Birmingham B37 7ES. Si deseas contactarlos por teléfono, su número es el 03331039575. Además, puedes visitar su sitio web oficial en e.org para obtener más información sobre sus servicios.

Este proveedor de energía cuenta con oficinas de empresa, lo que significa que puedes acudir personalmente a realizar trámites o consultas. Además, ofrecen acceso para sillas de ruedas y aparcamiento adaptado para sillas de ruedas, lo que facilita el acceso a personas con discapacidad.

Según las opiniones de los clientes, E Gas and Electricity Limited tiene una calificación promedio de 4.4/5 en Google My Business, basada en un total de 892 reseñas. Esto indica un alto nivel de satisfacción entre sus usuarios.

Características de E Gas and Electricity Limited

Como proveedor de energía, E Gas and Electricity Limited se dedica a brindar suministro de electricidad y gas a hogares y empresas. Sus oficinas de empresa permiten a los clientes realizar trámites y consultas de manera personal, lo que puede ser útil para aquellos que prefieren una atención más directa.

La accesibilidad que ofrecen en sus instalaciones, con acceso para sillas de ruedas y aparcamiento adaptado, es una muestra de su compromiso con la inclusión y la atención a todos sus clientes.

Ubicación e información relevante

La dirección de E Gas and Electricity Limited se encuentra en T3, Trinity Pk, Birmingham B37 7ES. Puedes contactarlos por teléfono al número 03331039575 o visitar su sitio web oficial en e.org para obtener más información sobre sus servicios.

Si prefieres visitarlos personalmente, es importante tener en cuenta que ofrecen acceso para sillas de ruedas y aparcamiento adaptado para facilitar el acceso a todos sus clientes.

Recomendación final

Si estás buscando un proveedor de energía confiable y con instalaciones accesibles, E Gas and Electricity Limited podría ser una buena opción para considerar. Con una alta calificación promedio de 4.4/5 en opiniones de clientes y una amplia gama de servicios, vale la pena visitar su sitio web en e.org para obtener más información y solicitar sus servicios.

Opiniones de E Gas and Electricity Limited

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Caroline Ridley
5/5

Not happy with Scottish power. Glad I have switched to E. Nice to have a UK based customer service. Much better rates and amazing customer services.

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Tracey Vann
2/5

From the man at the door to 10 weeks later still having issues! Needed new meters installed as mine weren’t compatible even though they were with old suppliers! Then in-house smart meter wasn’t connecting with signal, then eventually got sorted and now after working for 10 days I’ve lost signal again! 8 phone calls and still no balance on the screen, sorry I ever switched lesson learnt don’t to listen to the person at the door who knows nothing

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Jan Daiku
1/5

I went to work and left my partner in home who barely speak English. Some guy from this company rang to my flat and convinced by lie that they changing all tariffs on the street and he must check meter ridings, convinced to change for their tariff someone who doesn't understand. Poor company and cheap move from companies like that. Don't let them entry your home! Don't let them check your meter ridings! Don't open doors. Also he lied about he's got information about that you paid more than you need with your current gas companies showing you some fake things on tablet. What a cheap move and lie to enter someone home. Forcing people to switch to their tariff without telling the truth is absolutely disgusting! Very poor company!

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Mark Jones
5/5

Been with e for 10 years now. Always been good to me. Local call centre, gave me £50 reward for being loyal! Nobody else ever did that! If your thinking of switching, do it!

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Kora OLoughlin
1/5

Canceled my change over on the 2/09/24 and I got an email
Confirmation saying they have cancelled it but I’m trying to top up today with my current supper and it wasn’t working rang up and e have swapped me over anyway as of today. They said there is nothing they can do so I might as well stay with them . cancelled my change over as I won’t be saving any money swapping but now I’ve been forced to be with E.

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Kayleigh Fisk
5/5

Had Utilita for years and I have decided to change to E because they offer so many more benefits plus the refer a friend scheme is great and the call centre is quick to help

E Gas and Electricity Limited - Solihull
James Millership
5/5

Left utilita after call centre was slow and hard to get in contact. E have call centres here so really speedy calls and free to use on mobile thanks

E Gas and Electricity Limited - Solihull
Neil Ingrey
5/5

Been topping up with receipts had no cards at all with ovo but after switching to E i now have both top up cards makes life easier me happier

Subir